Интензивен курс по фотография

Курсът "Как да работим с фотоапарата си - Интензивен курс по фотография за начинаещи" е изтекъл. Можете да ни оставите съобщение или да се абонирате за нашия бюлетин.

Интензивен курс по фотография за начинаещи

Интензивен курс по фотография в градовете Варна, Пловдив, Стара Загора, Хасково и Шумен

Курсът "Интензивен курс по фотография за начинаещи" е насочен към хора, които не познават режимите A,S,P, видовете фокус и не знаят как си взаимодействат бленда, скорост и исо.

Идва лятото, а Вие приятели ли сте с вашия фотоапарат?
Готови ли сте да заснемете най-хубавите си моменти?
Ние имаме голям опит в преподаването, знаем кои са първите въпроси и трудности пред които стои всеки желаещ да снима.

С курса по фотография "Интензивен курс по фотография за начинаещи" ние имаме за цел да ви научим как да използвате фотоапарата.


Това е интензивен практически курс подходящ за хората които:

  • от скоро имат фотоапарат или се двоумят каква техника да си купят;
  • използват фотоапарата в автоматичен режим;
  • притесняват се, че не разбират какво правят;
  • не знаят какво е исо, скорост и бленда или как си взаимодействат.
  • имат проблеми с фокусирането
  • или просто нещата не им се получават.

По време на курса ще обясним видовете режими (P, S, A), видовете фокус, видове мерене и взаимодействието между
трите най-важни компонента исо, скорост и бленда.

Ще обсъдим заснетите от Вас снимки, ще Ви дадем съвети как и какво да подобрите във вашето снимане.

Начин на провеждане

  • Лекции - Време за провеждане на теоретичните занятия 19:00 - 20:30, продължителност минимум 1:30 минути (2 учебни часа)
  • Упражнение - продължителност минимум 1:30 минути, след работно време и в зависимост от атмосферните условия.
  • Еднодневно упражнение - Ще премине под формата на кратка екскурзия на собствени разноски. Ще се постараем да ви поставим в условия в които бихте попаднали когато сте с приятели или семейството си. Ще упражним всичко за което е ставало въпрос и много повече.
  • Анализ - Ще обсъждаме снимки на участниците и ще даваме препоръки как да бъдат заснети по-добре.

Минимален брой участници: 7 човека

Цени и Програма по дати и часове за градовете:

дата Тема
03.06.2019 (пн) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
06.06.2019 (чт) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
10.06.2019 (пн) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
13.06.2019 (чт) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
18.06.2019 (вт) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
22.06.2019 (сб) Да приложим на практика наученото. ( Еднодневно упражнение )
24.06.2019 (пн) Как да избирам най-добрите си снимки. (Анализ)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 150.00 лв.

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр. Варна, ул. Ян Хунияди №6, ет.:4, офис: 401
За допълнителни въпроси и записвания:  Деян Недялков + 359 886 721 288
дата Тема
03.06.2019 (пн) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
05.06.2019 (ср) Исо, бленда, скорост. Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки. (Лекция)
08.06.2019 (сб) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
12.06.2019 (ср) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
15.06.2019 (сб) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
19.06.2019 (ср) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
22.06.2019 (сб) Да приложим на практика наученото. ( Еднодневно упражнение )
24.06.2019 (пн) Как да избирам най-добрите си снимки. (Анализ)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 150.00 лв.

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: хотел Plaza, бул. „България“ 125

За допълнителни въпроси и записвания: Минко Михайлов + 359 887 673 943 
дата Тема
03.06.2019 (пн) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
05.06.2019 (ср) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
12.06.2019 (ср) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
16.06.2019 (нд) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
19.06.2019 (ср) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
23.06.2019 (нд) Да приложим на практика наученото. ( Еднодневно упражнение )
26.06.2019 (ср) Как да избирам най-добрите си снимки. (Анализ)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 150.00 лв.

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр.Стара Загора, Любен Каравелов №107, YR photo studio

За допълнителни въпроси и записвания : Йонко Русев + 359 888 261 749

дата Тема
07.06.2019 (пт) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
10.06.2019 (пн) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
12.06.2019 (ср) Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки - бленда и ISO. (Упражнение)
17.06.2019 (пн) Как да контролираме апарата за да получим желаните от нас снимки - скорост. (Упражнение)
19.06.2019 (ср) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Упражнение)
21.06.2019 (пт) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани.(Лекция)
23.06.2019 (нд) Да приложим на практика наученото. ( Еднодневно упражнение )
28.06.2019 (пт) Как да избирам най-добрите си снимки. (Анализ)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 150.00 лв.

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: 9700 гр. Шумен, Лесопарк "Кьошкове", Дирекция на Природен парк "Шуменско плато"
За допълнителни въпроси и записвания: Злати Димитров +359 (0) 888 597 341
дата Тема
24.06.2019 (пн) Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
25.06.2019 (вт) Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
01.07.2019 (пн) Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
02.07.2019 (вт) Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
08.07.2019 (пн) Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
09.07.2019 (вт) Да приложим на практика наученото. ( Еднодневно упражнение )
11.07.2019 (чт) Как да избирам най-добрите си снимки. (Анализ)

Организаторите имат право да определят с помощта на въпроси нивото на кандидат курсистите, както да извършват промени в учебния план когато това е необходимо.

Стандартна цена на курса: 150.00 лв.

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Място на провеждане: гр. Хасково, бул. България, Младежки Център - зала №202
За допълнителни въпроси и записвания: Иван Златев + 359 988 923 239

Изберете от падащото меню град за да разгледате програмата по дати, теми и лектори.


Тема
Как работи фотоапаратът? Възможности на камерата с коята разполагаме. (Лекция)
Практическо опознаване на фотоапарата ни. (Упражнение)
Кога и как фотоапаратът може да ни помага? Полуавтоматични режими и видове фокусиране. (Лекция)
Практическо разучаване на автоматичните режими и видовете фокус. (Упражнение)
Композиция и често допускани грешки. Правилата на добрата снимка и кога могат да бъдат нарушвани. (Лекция)
Да приложим на практика наученото. ( Еднодневно упражнение )
Как да избирам най-добрите си снимки. (Анализ)

Стандартна цена на курса: 150.00 лв.

Записването става след авансово плащане на 50% от сумата.

Цени и записване:

Цена при еднократно плащане: 400.00лв.

Стандартна цена на курса: 450.00 лв.

При заплащане на стандартна цена има възможност за плащане на вноски.

  • Авансово плащане от 100.00 лв. преди започването на курса.
  • Втора вноска до 15.05.2019 г.,
  • Oстаналата сума се плаща до 02.06.2019 г.

За да получите повече информация относно начина на записване, програмата, цената, лекторите или как и къде се провеждат обучениета изберете град от който сте или такъв в който ще имате възможност да посещавате наш курс:

Снимки от учебния процес: