www.photoschool.bg / На фокус / Бизнес и фотография

Бизнес и фотография

Бизнес и фотография, Как да изградим успешен бизнес и развием себе си като бранд

Фотографията е изкуство, хоби, любов, страст. Но тя може и да бъде повече от това – с правилните умения, познания и инструменти може да се превърне в бизнес.

Създаването на личен бранд не е никак лесна задача и много потенциални колеги се отчайват и отказват по пътя към мечтаната професия – но с правилните знания този сценарий може да бъде избегнат.

Целта на този курс е да Ви помогнем за превърнете името си в личен бранд – в стъпките, които следват изграждането на стила Ви, като работа със социални мрежи, с маркетинг инструменти, както и как да не подценявате труда, времето и знанията си.

За кого е предназначен курсът по Бизнес и фотография?

Курсът е насочен към всички начинаещи или вече действащи фотографи, които желаят да научат как да продават по-добре и успешно, какви са възможностите, как да търсят клиенти и как да създадат разпознаваемо име

Какво ще научите от курса по Бизнес и фотография?
  • Ще се запознаете с различни техники и подходи в изграждането на комуникационна стратегия, както и в анализа на собствените си силни и слаби страни.
  • Ще научите как да подбирате целевите си групи и кои са най-подходящите канали, за да достигнете до тях.
  • Ще получите ценни съвети за социалните мрежи, за изграждането на успешни профили в тях и провеждането на рекламни кампании.
  • Ще научите повече за що е то копирайтинг, SEO, AdWords.
  • Ще говорим за продажбения процес, продажбени фунии и инструменти.
  • Ще разберете как Вашите снимки могат да Ви носят доходи.
Обучението има три основни цели:
  1. Да Ви помогне да развиете личния си бранд.
  2. Да развиете успешни бизнес стратегии.
  3. Да реализирате идеите си.

Програма на курса "Бизнес и фотография":

21.02.2022 (пн) Персонален SWOT анализ - елементи
Как да определим силните и слабите си страни
Какви са нашите възможности и ограничения
Любомир Любомиров
22.02.2022 (вт) Дискусия на тема личен брандинг
Как да изградим личен бранд и да бъдем различни?
Конкуренти или колеги?
Любомир Любомиров
28.02.2022 (пн) Изграждане на комуникационна стратегия
Визия, послания и поведение - последователни, логични и недвусмислени
Любомир Любомиров
02.03.2022 (ср) Дискусия на тема Комуникационна стратегия
Дискусия: визия, поведение и послания на участниците в курса
Любомир Любомиров
07.03.2022 (пн) Целева група, канали за комуникация, инструменти - сайт, блог, социални мрежи, e-mail маркетинг, офлайн канали
Определяне на идеалния клиент
Пътека на идеалния клиент
Календар на публикациите
Инструменти и канали
Николай Петканов
09.03.2022 (ср) Копирайтър & копирайтинг
Постинги, Пренаписване, SEO-копирайтинг, LSI-копирайтинг, Продаващи текстове
Съдържание и правила. Как да пишем продаващи текстове. Контент Маркетинг
Любомир Любомиров
14.03.2022 (пн) Преглед на поставените задачи Любомир Любомиров
16.03.2022 (ср) Защо 95% от профилите в социалните мрежи не могат да се развият Храбрен Банков
21.03.2022 (пн) Как да изграждаме бранд в социалните мрежи
- Истината за растежа в социалните мрежи
- Как да генерираме трафик за нашите социални профили?
- Как да оптимизираме нашите профили за последователи?
 
23.03.2022 (ср) 100 дневен план за растеж в социалните мрежи Храбрен Банков
28.03.2022 (пн) Създаване на рекламно изображение и обсъждане на резултатите
- Логика и контрасти
- Красиво / грозно / стресиращо - силата на визуалното послание
- Визуални стратегии за изграждане на рекламни послания
Деян Недялков
30.03.2022 (ср) Невромаркетинг: визуална култура и въздествие на цветове форми и контрасти Станимир Андонов
04.04.2022 (пн) Психология на рекламата
- Въздействието на рекламата върху подсъзнателното - думи, цветове, интонация
Любомир Любомиров
06.04.2022 (ср) Обсъждане на рекламни кампании
- Дискусия по предварително поставени практически задачи
Деян Недялков
11.04.2022 (пн) Как да печелим конкурси Минко Михайлов
13.04.2022 (ср) Как се прави реклама във Facebook / Instagram
- Как да изберем най-подходящия вид реклама за нашите цели
- Създаване на реклами - стъпка по стъпка (boosted post, Carousel ad, Engagement..)
- Как да свържем Instagram и Facebook бизнес страниците си
- Създаване на реклама за Instagram през Бизнес Мениджър
Христина Димова
18.04.2022 (пн) Обсъждане на резултатите от предварително поставена практическа задача за реклама в социалинте мрежи Facebook и Instagram Христина Димова
20.04.2022 (ср) SEO - Как да изградим правилно сайта си, за да му дадем добри основи за позициониране в Google
- Как да проучите думите и фразите, които потенциалните Ви клиенти използват, за да намерят в Google услугите Ви
- Как и къде да използвате тези ключови думи
- Основни елементи, които да включите в сайта си, без да имате нужда от програмист
Искра Евтимова
25.04.2022 (пн) Как да построим реклама в Google Ads за оптимален резултат и оптимизиран разход
- Основни настройки на рекламната кампания
- Типове ключови думи
- Писане на реклами
Искра Евтимова
27.04.2022 (ср) Продажбен процес, основна бизнес формула, подажбени фунии
- Основни етапи на продажбения процес
- Бизнес формула
- Продажбени фунии
- Инструменти
Николай Петканов
02.05.2022 (пн) Обсъждане на рекламаи в Google Ads по предварително поставени задачи Искра Евтимова
04.05.2022 (ср) Дискусия на тема развитие в социалните мрежи Храбрен Банков
16.05.2022 (пн) Обсъждане на постигнатите резултати  

Часове и продължителност на лекциите и дискусиите:

Covid-19 мерки и сценарии по време на криза:

Цена за участие: 750 лева

Място на провеждане: гр. Варна, Ян Хунияди №6, ет.: 4

За допълнителни въпроси и записвания: Деян Недялков + 359 (0) 886 721288

Записване за участие:
Записването става след заплащане на авансова вноска в размер на 300 лева.

Организаторите си запазват правото за промени в програмата, а при необходимост и за отмяна на пленера при лоши атмосферни условия или липса на достатъчно участници.